Παρασκευή , 22 Νοεμβρίου 2024
Breaking News
Home / Thes - GOSSIP / Showbizz / Γιατί η Britney Spears ήταν, είναι και θα είναι το μεγαλύτερο ποπ είδωλο της γενιάς μας
Γιατί η Britney Spears ήταν, είναι και θα είναι το μεγαλύτερο ποπ είδωλο της γενιάς μας

Γιατί η Britney Spears ήταν, είναι και θα είναι το μεγαλύτερο ποπ είδωλο της γενιάς μας

 

 

Είναι άνοιξη του 1999. Βρισκόμαστε μέσα στο κτίριο ενός λυκείου. Διασχίζουμε το διάδρομο, προσπερνάμε τις αίθουσες των τάξεων στα δεξιά και στα αριστερά -από το βάθος, εκεί που βρίσκεται η αίθουσα γυμναστικής ακούγεται μουσική από φορητό ραδιόφωνο και οι φωνές μιας ομάδας κοριτσιών που κάνουν πρόβα το ‘…Baby One More Time’ για τη γιορτή του σχολείου.

 

bitch

Μία ξανθιά 18χρονη Αμερικανίδα με κοτσιδάκια, κάλτσες πάνω από το γόνατο, γυμνασμένη κοιλιά και ζηλευτές χορευτικές ικανότητες έχει γίνει role-model για εκατομμύρια έφηβες σε ολόκληρο τον πλανήτη που έχουν αποστηθίσει τους στίχους του ‘…Baby’ και περνουν ώρες μπροστά στον καθρέφτη προσπαθώντας να μιμηθούν το χορευτικό του video clip.

Από το ανεπανάληπτο breakout στα τέλη των 90’s και το απρόσμενο breakdown που ακολούθησε, μέχρι και το φετινό όγδοο της album, αυτή είναι η ιστορία της Britney Spears, του μεγαλύτερου pop φαινομένου της γενιάς μας, μέσα από τη διερευνητική ματιά της Mara Gibson, μιας τεράστιας Ελληνίδας fan της -που για πρώτη φορά μιλά για το είδωλό της, σε αποκλειστικότητα.

 

 

Cosmo: Tι ήταν αυτό που έκανε εκατομμύρια κορίτσια στον πλανήτη να ταυτιστούν με τη Britney; Το τραγούδι, το χορευτικό, οι στίχοι, το video clip; Έκαναν κάτι που δεν είχε ξαναγινει ή απλά ήταν η πρώτη φορά που δούλεψε η συνταγή;

Mara GibsonΣε πρώτη ανάγνωση, σίγουρα αυτά. Το concept ήταν πάρα πολύ απλό και πάταγε πάνω σε μια κλασική ανατροπή της σχολικής καθημερινότητας -που όπως μας έχει διδάξει η ποπ κουλτούρα του παρελθόντος πάντα πετύχαινε (βλ. ‘Grease’, ‘Ferris Bueller’s Day Off’, ακόμα και το ‘Heathers’)- αλλά πιστεύω ότι η ταύτιση που λες προέκυψε από το γεγονός του τέλειου timing (γιατί όταν πρωτοεμφανίστηκε η Britney την πρωτοκαθεδρία είχαν τα boybands και solo stars όπως η Madonna, που δεν ήταν ακριβώς teen-friendly) και του πόσο μη απειλητική ήταν.

 

 

Το τελευταίο είναι σημαντικό γιατί “it is a truth universally acknowledged” ότι τα κορίτσια μπορεί να θαυμάζουν μια πανέμορφη γυναίκα και να θέλουν να της μοιάσουν, αλλά αισθάνονται κοντά σε εκείνα τα κορίτσια που θα μπορούσαν να γίνουν φίλες τους (και όχι να τους κλέψουν τον γκόμενο).

Kαι επίσης το γεγονός ότι χόρευε τόσο τέλεια. Kαμία από τότε δεν το έχει καταφέρει, ούτε έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στο χορευτικό κομμάτι -μόνο η Beyoncé και η Lady Gaga, αλλά σε μικρότερη κλίμακα και πιο πολύ σαν συμπλήρωμα του κυρίως θεάματος -ενώ η Britney ήταν πρώτα απ’όλα τρομερή χορεύτρια.

Όταν βγήκε το video clip του ‘…Baby One More Time’ απλώς ήξερες ότι βλέπεις ένα instant classic.

 

To debut album της Britney Spears ‘…Baby One More Time’ γίνεται διπλά πλατινιένιο στις Η.Π.Α. μέσα σε ένα μήνα. Σκαρφαλώνει στο Νο1 των charts σε 15 χώρες και οι πωλήσεις του τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα. Το single με το ίδιο όνομα σημειώνει πωλήσεις άνω των 500.000 αντίτυπων την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, γίνεται αυτόματα Νο1 σε Η.Π.Α. και Μ.Βρετανία και προτείνεται για βραβείο Grammy. Μέχρι σήμερα οι πωλήσεις του άλμπουμ παγκοσμίως ξεπερνούν τα 30 εκατομμύρια -πρόκειται για το πιο εμπορικό ντεμπούτο album όλων των εποχών.

 

 

Cosmo:  Γίνεται λοιπόν χαμός με το τραγούδι και το άλμπουμ -βγαίνει και το επικό video clip του ‘(You Drive Me) Crazy’ και αρχίζουμε να γνωρίζουμε την Britney καλύτερα -δηλώνει ότι θέλει να μείνει παρθένα μέχρι το γάμο αλλά φωτογραφίζεται με look sexy Λολίτας στο εξώφυλλο του Rolling Stone, ξαπλωμένη στο κρεβάτι, με ένα καυτό σορτσάκι και την κοιλιά έξω. Η δήλωση ήταν marketing trick ή όντως όταν ξεκίνησε ήταν ένα αθώο κοριτσάκι;

Mara Gibson:  Μπορεί να έχει βγει άπειρες φορές γυμνή από τότε αλλά αυτό το εξώφυλλο παραμένει για μένα ό,τι πιο σοκαριστικό έκανε ποτέ. Προφανώς πάντα ήταν άνετη με τη σεξουαλικότητά της -θα μπορούσαμε να αναλύσουμε φροϋδικά και κοινωνιολογικά για ώρες το τι συμβολίζει αυτή η διασταύρωση μεταξύ εφηβείας και ενηλικίωσης για ένα κορίτσι-, αλλά όπως μάθαμε στη συνέχεια, η πραγματικότητα ήταν άλλη. (Θέλω να πω προφανώς δεν ήταν παρθένα, αλλά έπαιζε καλά αυτό το παιχνίδι). Βασικά μόνο στην αρχή τα δήλωνε αυτά, στη συνέχεια απλώς δεν αρνήθηκε ούτε επιβεβαίωσε ρητώς ότι είχε πάει με τον Justin (Timberlake), οπότε από ένα σημείο και μετά αυτό πέρασε σε δεύτερη μοίρα πιστεύω.

Το Μάιο του 2000, η Britney κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ της ‘Oops! I Did It Again’. Ο δίκος γίνεται αμέσως Νο1 στην Αμερική με πωλήσεις που ξεπέρασαν το 1,3 αντίτυπα και το lead single με τον ίδιο τίτλο γράφει ιστορία μέσα από ένα εμβληματικό video clip-υπερπαραγωγή, με την Britney να λικνίζεται φορώντας μια ολόσωμη κόκκινη φόρμα και το διάλογο στο τέλος του τραγουδιού να παραπέμπει στην ερωτική ιστορία του Τιτανικού.

 

Τα έσοδα της περιοδείας της ξεπερνούν τα 40 εκ. δολάρια και η sexy εμφάνισή της στα MTV VMAs του 2000 μένει στην ιστορία, ως μία από τις καλύτερες live performances που έχουν παρουσιαστεί ποτέ, στην ιστορία του θεσμού.

 

 

Την επόμενη χρονιά υπογράφει συμβόλαιο 8 εκ. δολαρίων με την Pepsi, κυκλοφορεί το ‘Britney’ και γράφει για άλλη μία φορά ιστορία στα VMA, τραγουδώντας το ‘Slave 4 U’ με έναν ζωντανό πύθωνα στους ώμους.

 

 

Στο μεταξύ, επισημοποιεί στα media τη σχέση της με τον συνομήλικό της, πολυτάλαντο και επίσης εξαιρετικό χορευτή Justin Timberlake, γυρίζει την ταινία ‘Crossroads’ και ανοίγει εστιατόριο στην Νέα Υόρκη. Το 2002 χωρίζει με τον Timberlake, με τις φήμες να θέλουν την Britney να τον έχει απατήσει με το δάσκαλο χορού (και κολλητό του Justin) Wade Robson -ο Justin γράφει το ‘Cry Me a River’, η Britney απαντά με το ‘Everytime’- και το 2003 ερμηνεύει live στα MTV VMAs το ‘Like a Virgin’ μαζί με την Christina Aguilera και τη Madonna.

 

 

Cosmo:  Προσπαθώ να καταλάβω αν η Britney έπαθε κάποια συγκεκριμένη στιγμή “Miley Cyrus” -αυτήν την απότομη αλλαγή από teen icon σε είδωλο του σεξ. Μήπως, συμβολικά, η ενηλικίωσή της ήρθε με εκείνο το φιλί στο στόμα με τη Madonna στα βραβεία του MTV το 2003;

Mara Gibson:  Oι σημερινές pop stars κάνουν πολύ πιο άγαρμπα αυτό το πέρασμα. Πάντα ημίγυμνη και προκλητική ήταν. Το turning point της ήταν το breakdown και όχι κάποια σέξι υπερβολή.

 Tο φιλί με τη Μadonna, αν μη τι άλλο, ήταν η επικύρωση της κυριαρχίας της από την ίδια τη βασίλισσα της pop.

 

 

Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και την επόμενη μέρα, πόσo μάλλον μετά από τόσα χρόνια, κανείς δεν θυμάται ότι η Madonna είχε φιλήσει και την Aguilera.

 

 

Το τέταρτο άλμπουμ της ‘In The Zone’ κυκλοφορεί τον Νοέμβριο του 2003. Ο δίσκος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το ντουέτο της με τη Madonna ‘Me Against The Music’ και το superhit ‘Toxic’, για το οποίο κερδίζει και βραβείο Grammy. Το Φθινόπωρο του 2004 παντρεύεται τον χορευτή Kevin Federline και μαζί συμμετέχουν στο τηλεοπτικό reality ‘Britney & Kevin: Chaotic’.

 

Cosmo: Από το χωρισμό της με τον Justin και μετά αρχίζει η κατρακύλα -με πρώτο ανησυχητικό σημάδι εκείνον τον αψυχολόγητο γάμο στο Las Vegas με τον κολλητό της που διήρκησε μόλις 55 ώρες. Εκεί που προσωπικά, ξενέρωσα όμως πραγματικά μαζί της ήταν το ότι αποφάσισε να μετατρέψει τη σχέση της με τον Federline σε reality show. Και θέλω να μου πεις: ΓΙΑΤΙ.

Mara GibsonKevin Federline: ο πιο μισητός άνθρωπος αν είσαι fan της Britney, ένας σκουπιδοτενεκές με χέρια και πόδια, η Υoko Οno της.

Κι αν δει κανείς το reality φαίνεται πόσο ερωτευμένη ήταν η Britney μ’αυτόν τον τύπο -τον ήθελε ΠΑΡΑ πολύ. Μακριά από γονείς και έλεγχο, σε περιοδεία, νέα, όμορφη, πετυχημένη, hot. Δεν πρέπει ποτέ να υποτιμούμε την τυφλή σεξουαλική επιθυμία. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση έμφαση στο “τυφλή”.

 

 

Cosmo: Εκείνος; Την εκμεταλλεύτηκε για να γίνει φίρμα;

Mara GibsonΔεν νομίζω ότι ήθελε ποτέ να γίνει φίρμα, ένας γελοίος χασομέρης ήταν που χτύπησε φλέβα χρυσού. Ένα χορηγό ήθελε να κάνει τη ζωή του εύκολη και πολυτελή όσο αυτός βούλιαζε στον καναπέ. Και είχε και παιδιά με την πρώην του, τη Shar Jackson (η οποία τυχαίνει να ήταν και πρώην του Tarantino). Bad news written all over.

 

 

Και ξαφνικά έχουμε την Britney από την κορυφή του κόσμου να έχει γίνει μια χοντρή μάνα 2 παιδιών (δηλαδή πραγματικά όταν ξαναέμεινε έγκυος νομίζω ότι το βογγητό δυσανασχέτησης των fans ακούστηκε σε όλο τον πλανήτη). Τι να λέμε τώρα για τον Federline, μια ματιά αρκεί. Τραγικό λάθος που της στοίχισε τα πάντα.

 

 

Cosmo:  Άρα αν δεν είχε γνωρίσει τον Federline δεν θα είχε γίνει τίποτα από ό,τι ακολούθησε…

Mara GibsonΌχι βέβαια. Είμαι 100% σίγουρη γιαυτό.

Για τα επόμενα τρία χρόνια η Britney αφοσιώνεται στο γάμο της και τα παιδιά της και κυκλοφορεί τις συλλογές ‘Greatest Hits: My Prerogative’ και ‘B In the Mix: The Remixes’. Μια σειρά περιστατικών αρχίζουν να σημαίνουν το καμπανάκι πως κάτι δεν πάει καλά με τα ψυχολογικά της. Τον Φεβρουάριο του 2006, κυκλοφορούν φωτογραφίες της να οδηγεί το αυτοκίνητό της με το μωρό της ανάμεσα σε εκείνη και το τιμόνι, χωρίς ζώνη. Τον Νοέμβριο του 2006 κάνει αίτηση διαζυγίου και το Γεννάρη του 2007 χάνει την αγαπημένη της θεία από καρκίνο. Τον Φεβρουάριο του 2007, η Britney Spears μπαίνει σε ένα κομμωτήριο του Los Angeles και ξυρίζει μόνη της το κεφάλι της, με την ψιλή. Λίγες μέρες αργότερα πηγαίνει να συναντήσει τον Federline για να συζητήσουν τη διατροφή των παιδιών τους. Έξω από το ξενοδοχείο, ζητά από τους paparazzi να την αφήσουν ήσυχη κι έπειτα τους επιτίθεται με μία ομπρέλα. Το video κάνει το γύρο του Internet.

 

 

Cosmo:  Ποιός ήταν ο πραγματικός λόγος που το έχασε; Η Wikipedia αναφέρει το θάνατο της θείας της.

Mara Gibson:  Ναι το θυμάμαι αυτό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν αρκετό για να προκαλέσει όλο αυτό το shitstorm του οποίου τα αποτελέσματα βιώνουμε μέχρι και σήμερα. Το άλλο δυσάρεστο που της συνέβη την ίδια περίοδο, πέρα από τον Federline, ήταν ο τραυματισμός του γονάτου της (στα γυρίσματα του video clip για το ‘Outrageous’) που δεν της επέτρεψε να ξαναχορέψει όπως χόρευε, ποτέ ξανά από τότε. Αυτό της άφησε τεράστιο τραύμα και την έκανε να χάσει την αυτοπεποίθησή της.

Εδώ θέλω να σταθούμε σε κάτι πολύ σημαντικό. Η Britney ήταν το πρώτο θύμα της σύγχρονης celebrity culture.

 Aυτό που της συνέβη δεν έγινε τυχαία ενώπιον ολόκληρου του πλανήτη. Ήταν η πρώτη star που δοκιμάστηκε στην εποχή του ΤΜΖ και του Internet.

 

Το ξέρω ότι κοροϊδεύουμε τους διάσημους που παραπονιούνται για την παραβίαση της ιδιωτικής τους ζωής γιατί όλοι, όπως και η Britney, το κυνήγησαν αυτό στην καριέρα τους. Aλλά είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η Britney έκανε ό,τι έκανε και έπαθε ό,τι έπαθε σε ένα εντελώς νέο καθεστώς παρακολούθησης.

 

 

Τώρα το θεωρούμε δεδομένο, αλλά τότε δεν ήταν. και το ξέσπασμά της ήταν πολύ ακραίο για να πιστεύει κανείς ότι “ε εντάξει, πήρε διαζύγιο, ποιος ΔΕΝ θα χτύπαγε με μια ομπρέλα τα αυτοκίνητα των παπαράτσι;;;”

Πιστεύω ότι σε κάποιο επίπεδο ο κόσμος το ξέρει αυτό και γι’αυτό την αγαπάει υπερβολικά, γιατί βγήκε στην άλλη άκρη τραυματισμένη αλλά το παλεύει ακόμα. Αυτό που έπαθε της στοίχισε πραγματικά, στ’ αλήθεια το έχασε. Το βλέπεις στα μάτια της. ήταν ένα πειραματόζωο.

 

 

Τον Οκτώβριο του 2007 κυκλοφορεί το ‘Blackout’. Και αυτό το άλμπουμ γίνεται ανάρπαστο, ψηφίζεται Album of The Year στα Ευρωπαϊκά MTV VMAs και κατακτά την 5η θέση στη λίστα των The Times με τα καλύτερα pop albums της δεκαετίας.

 

 

Cosmo: Ανάμεσα σε όλη αυτή τη θύελλα, λοιπόν, πήγε και έβγαλε το ‘Blackout’…

Mara GibsonΌχι μόνο το καλύτερο album της καριέρας της, αλλά το πιο επιδραστικό pop άλμπουμ της νέας χιλιετίας. Tο παράδοξο είναι ότι οι mainstream κριτικοί ψιλο-αδιαφόρησαν όταν βγήκε -γιατί έδιναν περισσότερη βάση στα προσωπικά σκάνδαλα και τα κουτσομπολιά και το τι σημαίνει το ‘Piece Of Me’- και άρχισαν να κάνουν reviews το Pitchfork, το NPR… Είχε τρελό indie cred. Και η Guardian το έβαλε στα καλύτερα άλμπουμ της χρονιάς.

Οι περισσότεροι βέβαια το απαξίωσαν λέγοντας ότι είναι “άλμπουμ παραγωγών” και ότι σιγά μην είχε εμπλοκή η Britney που δεν μπορούσε καν να σταθεί .

 

 

Το θέμα είναι όμως ότι το ‘Blackout’ ήταν το άλμπουμ που καθόρισε τον ήχο της ποπ που ακούμε σήμερα. Ό,τι υπάρχει στην mainstream pop-dance σκηνή προήλθε από εκεί και όποιος το ακούσει μπορεί να το καταλάβει:  dubstep, autotune, ηλεκτρονικά εφέ, synths, αυτό το σκοτεινό urban  στοιχείο -όλα γεννήθηκαν ή τελειοποιήθηκαν στο ‘Blackout’- η ιδέα της σταρ ως μηχανής, ο ήχος που ακούμε σήμερα παντού.

Όλο αυτό δείχνει πόσο μπροστά ήταν πάντα η Britney. Ακόμα και όταν ήταν στο ναδίρ της και κανείς δεν της δίνει αρκετό credit.

 Αν δεν της είχε συμβεί η προσωπική κατρακύλα και το προωθούσε σωστά θα το είχε κάνει το ‘OK computer’/ ‘Revolver’ της mainstream

 

 

Το 2008 η καριέρα της Britney μπαίνει σε νέα, ‘post Blackout’, εποχή. Η ίδια αφήνεται στα χέρια των ψυχιάτρων και της οικογένειάς της για να ξεπεράσει τα προβλήματά της και οι συνεργάτες της τη βοηθούν να κάνει δυναμικό comeback. Το ‘Circus’ γίνεται το πέμπτο της άλμπουμ που κάνει πρεμιέρα απευθείας στο Νο1 των US charts και το lead single του δίσκου, ‘Womanizer’ είναι το πρώτο τραγούδι της, μετά το ‘…Baby One More Time’ που γίνεται Νο1.

 

Ωστόσο, κινείται σε πολύ ελεγχόμενο περιβάλλον. Και οικογενειακά, με τον πατέρα της να αναλαμβάνει τα οικονομικά της με δικαστική απόφαση, και επαγγελματικά, με την ομάδα της να μην την αφήνει να δώσει συνέντευξη που δεν είναι σκηνοθετημένη από πριν -γιατί έπαιρνε πολλά ψυχοφάρμακα.

 

 

Την επόμενη χρονιά τα φτιάχνει με τον Jason Trawick και κυκλοφορεί και δεύτερη συλλογή με greatest hits, ‘The Singles Collection’. Το 2010 λανσάρει δική της σειρά ρούχων και συμμετέχει στο επεισόδιο του ‘Glee’, ‘Britney/Brittany’, το οποίο σημειώνει ρεκόρ τηλεθέασης για τη σειρά. Το έβδομο album της ‘Femme Fatale’ κυκλοφορεί τον Μάρτιο του 2011 κατακτώντας ξανά τα charts και γίνεται αφορμή για νέα περιοδεία που περιλαμβάνει 79 σταθμούς.

 

Cosmo: To ‘Circus’ και το ‘Femme Fatale’ ήταν όντως το comeback που χρειαζόταν ή θα ήταν προτιμώτερο να είχε μείνει στο ‘Blackout’ και να μείνει legend;

Mara Gibson: Όχι γιατί παραμένει legend. Πολλοί λένε ότι δεν ήθελε καν να συνεχίσει αλλά ότι την εκμεταλλεύονται οι managers κτλ- έβγαλε το ‘Circus’ (σε φάση “the club”-αυτή είμαι τώρα-μόνο σεξ και χορός), το συνέχισε στο ‘Femme Fatale’ που όμως ήταν η αρχή μιας πιο συντονισμένης προσπάθειας να συμπλεύσει με την εποχή και να ξαναγίνει σημείο αναφοράς (μια μεγάλη παραγωγή με hyped video clip, περιοδεία κτλ). Σε αυτή τη φάση το κοινό θυμάται πως αγαπάει ακόμα την Britney παρά τον ανταγωνισμό.

 

 

Τον Μάρτιο του 2012 η Britney γίνεται μέλος της κριτικής επιτροπής του Αμερικανικού ‘The X Factor’, με μισθό που φημολογείται ότι αγγίζει τα 15 εκ. δολάρια. Την ίδια χρονιά το Forbes την κατατάσσει στην κορυφή της λίστας του με τις πιο πλούσιες γυναίκες της μουσικής βιομηχανίας. Τον Δεκέμβριο του 2012 αποκαλύπτει ότι ετοιμάζει νέο άλμπουμ και το Σεπτέμβριο του 2013 ανακοινώνει ότι ξεκινά το δικό της live show στο Planet Hollywood Resort and Casino στο Las Vegas, με τίτλο “Britney: Piece Of Me”. Τα δύο πρώτα singles του άλμπουμ, ‘Work Bitch’ και ‘Perfume’  κυκλοφορούν στις 16 Σεπτεμβρίου και 4 Νοεμβρίου αντίστοιχα.

 

 

Cosmo:  Με το ‘Britney Jean’ κυρίως θέλει κυρίως να προωθήσει το live show στο Vegas, έτσι δεν είναι;

Mara GibsonΝομίζω ότι το ένα συμπληρώνει το άλλο. Δεν θα έβγαζε ένα διεκπεραιωτικό άλμπουμ. Εξάλλου δηλώνει συνεχώς ότι είναι το πιο προσωπικό της. Και είναι η πρώτη φορά εδώ και χρόνια, που ακούμε την κανονική της φωνή σε δίσκο -είναι σαν να την ακούμε για πρώτη φορά από την εποχή του ‘…Βaby One More Time’. Γιατί αν κάτι θα ακολουθεί πάντα την Britney είναι η αιώνια ελπίδα ότι αυτό το κοριτσάκι, που χύπαγε ανυπόμονα το πόδι στο θρανίο, υπάρχει ακόμα.

 

 

Μόλις ολοκληρώθηκε η συνέντευξη, έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό, με πολλά θαυμαστικά -ήταν η Mara Gibson: όση ώρα μιλάγαμε, το streaming του ‘Britney Jean’ είχε ανεβεί στο iTunes. Το όγδοο άλμπουμ της Britney Spears κυκλοφορεί επισήμως στην Ελλάδα από τη Feelgood Records σε Deluxe Edition στις 3 Δεκεμβρίου 2013, μία μέρα μετά τα γενέθλιά της

cosmo.gr

 

Share Button

 
όλη η συλλογή -30%! Ισχύει έως τις 23/05 08:59 για αγορές πάνω από 49€ και δεν συμπεριλαμβάνει τα ήδη εκπτωτικά προϊόντα.

Coupon code: DS19

About thesnight

Call Now Button